niedziela, 13 stycznia 2019

Znowu stare wykopaliska

Znowu wykopałam coś przypadkiem.
Cykl Kalendarium dotarł już do 2013 roku, ale ostatnio postanowiłam poszukać coś do planowanej przeze mnie serii (trafi na bloga na 80%), która jest związana z historią gry i trafiłam na kilka drobiazgów, którymi chciałabym się podzielić.

Na początek, zaskakująco dobrej jakości screeny z Chińskiego stardoll'a:

Trochę mnie to zaskoczyło, bo gdy pisałam posta  na ten temat TUTAJ to nie udało mi się trafić na obrazy tak dobrej jakości.



Następnie podgląd na rozwiniętą listę zakupów z 2008 roku:
W trybie zwiniętym, okienko było tak wąskie, że mieściło tylko lalkę.
Przewodnik dla początkujących:
Widać jaki jest nasz postęp.

Tutaj lista z prawej strony przedstawia zalety bycia SS. Pomijając kwotę stardollarów za zakup, mamy możliwość sprzedaży na bazaarze, 10 pokoi (NSS mieli od 2 do 4), ciuchy tylko dla SS, pierwszeństwo do nowych ubieranek (od których gra się zaczęła, a które obecnie mają rolę marginalną), oraz comiesięczne wyprzedaże -50% (ile bym dała aby to ostatnie wróciło).

Prawie na sam koniec taka mała ciekawostka:
 Koszulka w prawym górnym roku ma na sobie (chroniony prawnie) symbol Chanel, a było to na długo przed tym, jak na stardoll pojawił się pierwszy TRIBUTE tego domu mody. Za "moich czasów" koszulka już symbolu nie miała i trafienie na nią teraz w takiej formie, jest dla mnie małym odkryciem.

A teraz już na sam koniec przedstawiam filmik prezentujący grę w stardoll. Dodany na yt w styczniu 2008 roku.



2 komentarze:

  1. Zawsze mnie zastanawiało czym właściwie był "chiński stardoll". To była po prostu przetłumaczona strona stardolla na chiński czy jakaś inna witryna w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna strona. Adres różnił się niewiele. Było na nim mniej więcej to samo, co na "głównym" stardollu, ale przeważnie pojawiało się dzień wcześniej.

      Usuń