czwartek, 23 lipca 2015

Stardollowa patologia

Nadszedł czas na bardzo długi post, przez którego przewinie się bardzo dużo osób, cała "śmietanka" polskich stardollowych złodziei.
Na początek, chciałabym was odesłać do tego posta.

Polecam też zapoznać się z innymi postami z tamtego bloga - poznacie początek spiny między Michałem i Patrykiem.

 Michał rozpoczął swoją "karierę" jako wikiselena555, a Patryk (jeżeli to jego prawdziwe imię) jako aldona.m.
To pierwsze jest obecnie na sprzedaż (nie polecam kupna), a drugie już nie istnieje.

Ja opisałam na blogu ich inną sprzeczkę, kiedy to Michał na koncie Dzustysia89 oszukał Patryka na koncie patryk.majczak.
Michał twierdził wtedy, że zrobił to tylko po to, by ukarać Patryka za jego kradzieże, a sam złodziejem nie jest. Otóż jest.
Jakiś czas po publikacji tamtego posta napisał do mnie sam majczak:


Wtedy go olałam, tak samo zresztą jak Michała na koncie Dzustysia89, kiedy ten przesłał mi informację, że Patryk ma jeszcze konto JasnaKasia.


To tyle z racji wstępu.



Już w listopadzie tamtego roku kasiaszulc12 napisała do mnie, że wpadała na trop złodziei i że zamierza się przyjrzeć sprawie. Teraz zobaczycie efekty śledztwa.

Tutaj mamy jakiś diagram narysowany przez samego Michała:
Michał współpracował wtedy z Olą (Katiana15). Zdaje się, że z początku nie wiedziała, co robi i myślała, że to wszystko to żarty. Niemniej, w tamtym okresie dopuściła się sama jednej kradzieży. Jak twierdzi, chodziło jej o ukaranie dziewczyny (laska-00), która wielokrotnie okradała innych. Niestety po tej "karze" tamta zaczęła kraść jeszcze więcej.
Ostatecznie Ola sprzymierzyła się z Kasią i razem z nią dostarczyła mi mnóstwo informacji do powstania tego posta.
Na czym polegała rola Oli w "Imperium Michała"? Ola dobrze radziła sobie w photoshopie i robiła mu "podkładkę" pod oszustwa.
Tutaj oszustwo na sprzedaż rzeczy, których tak naprawdę na koncie nie ma:
A tutaj na kod na stardollary:
Kto by nie chciał mieć takiej kasy...

I kolejne akcje:



Jak widzicie Michał rozkręcił swoją "działalność" na koncie KatyBlueVelvet (konto do tej pory dla opinii publicznej było "czyste"), a jego oszustwa opierały się głównie na przeróbkach Oli.
Ola była zafascynowana nową znajomością ze stardoll i pewnie z początku w ogóle nie zastanawiała się nad konsekwencjami. Dopiero coś ją tknęło, kiedy zdała sobie sprawę, że jej znajomy od miesięcy nie wydał ani grosza na grę, a mimo to miał SS, kasę i mnóstwo cennych rzeczy, czyli, że całe jego bogactwo pochodzi z tej wspaniałej działalności. Oczywiście ona sama też wtedy na tym korzystała.
Tutaj jeden przekręt, który się Michałowi nie udał:

Było to już wtedy, gdy do "zabawy" wkręciła się Kasia.
Michał, jako KatyBlueVelvet dalej oszukiwał. Jeszcze jednym z jego sposobów, były oszustwa na pożyczone rzeczy. Oczywiście, nie wszyscy dostali z powrotem to, co mu pożyczyli:



Nie wiem, kiedy dokładnie robiono ten, czy inny przekręt, ale naprawdę ciężko jest te wszystkie scany sensownie wykorzystać, a nie wykorzystałam ich wszystkich.

Teraz czas na największą akcję w tej historii. Wg. Oli Patryk jest czymś w rodzaju przyjaciela Michała, chociaż się cały czas nawzajem oszukują. W czerwcu była kolejna akcja:







W skrócie: majczak miał coś ukraść dla Michała. a ten miał mu w zamian doładować konto (z cudzej kieszeni). Kiedy nadszedł dzień transakcji Michałowi skończyło się SS. Uzgodnił z Kasią (kasiaszulc12), że ona mu doładuje konto (w zamian za pewne rzeczy). Majczak zgarnął swoje doładowanie, a rzeczy nie przekazał na konto KatyBlueVelvet. Kasia natomiast oznajmiła, ze wszystko było ustawione pod bloga i że ma dowody na nieczyste sumienie Michała. On wpadł w panikę, tym bardziej, że Ola stanęła po stronie Kasi. Zaczął bluzgać na obie, a że wszyscy mają swoje fb i nr. telefonów to nietrudno uprzykrzyć sobie życie nawzajem.
Michał był tym bardziej zły, że nie obrobił konta Oli (Katiana15) i stracił jej przeróbki.

Po całej sprawie Michał wysyłał to Oli mnóstwo SMSów. Tutaj jest ich część:






Michałowi tak bardzo zależało na wyciszeniu sprawy, ze napisał do mnie nim dostałam jeszcze jakiekolwiek informacje od obu dziewczyn:
Tak szczerze, to nie miałam pojęcia o co chodzi. Nie byłam jeszcze wtajemniczona w całą sprawę.
"A nie ja." Tak, a później:
Żeby było sprawiedliwie dowody od niego:



Dzięki, że mi to zakreśliłeś. To i tak ciebie nie oczyszcza.
Teraz wrócimy do Patryka. Kiedy zbierałam wszystkie informacje, postanowiłam też napisać do niego o te dowody, o których wcześniej wspominał. Oto one:



Coś was zaskoczyło? Mnie udział punkkokoo w tym złotym interesie.

Czy to wszystko? Ależ nie. Michał wspomina wyżej o tym, jak go Dmitrij oszukał/okradł:






Dmitrij./Dmitrij_ (2 konta, przebywa częściej na tym drugim) i Siregij to bracia, którzy wspólnie okradają. Fragment obecnej prezentacji z konta Dmitrij_:
Bardzo wymownie. Jeżeli wierzyć jego słowom posiada obecnie 27 000 sd.
Wcześniej w jego prezentacji było to:
Możecie odwiedzić jego patologicznego bloga, ale zobaczycie tam to:
Jego wcześniejszy blog został zamknięty, ja trafiłam jeszcze na taki komunikat:
Jak widzicie, to wszystko to jedna wielka patologia.
Podsumowanie:
KatyBlueVelvet a.k.a. Dzustysia89 a.k.a. Wikieselena555 i chowający się pewnie również pod wieloma innymi nickami to wytrawny oszust i złodziej, z dysleksją. 
patryk.majczak a.k.a aldona.m a.k.a. JasnaKasia i pewnie jeszcze inaczej to weteran złotego interesu złodziejstwa, na którego zdaje się nie być sposobu.
Katiana15 to była pomocnica Michała, najbardziej znanego jako KatyBlueVelvet, która porzuciła złoty interes.
punkkokoo to nie mam pojęcia.
kasiaszulc12 to informator.
Dmitrij. a.k.a. Dmitrij_  to złodziej z jakimś dziwnym skrzywieniem.


Najbardziej przeraża mnie fakt. że właściwie wszystkie te osoby mają po kilkanaście lat (14 -16), a już dopuszczają się takich rzeczy. Można powiedzieć, że nic złego nie robią. Przecież kradną tylko głupie piksele. Ale spójrzmy na to z drugiej strony: jeżeli potrafisz tak kłamać, naciągać, oszukiwać dla zwykłych pikseli, dla wirtualnej kasy, to co zrobisz dla prawdziwej?

EDIT: KatyBlueVelvet skarży się, ze go oszukano KLIK
EDIT2: Ponieważ na przestępczą działalność Siergija jedynym dowodem są słowa pewnej osoby, zostaje on usunięty z listy oszustów.

143 komentarze:

  1. Puncia! :o Co ty tutaj robisz?:o

    OdpowiedzUsuń
  2. JPRLD byłem dosłownie sekundę temu w sklepie i nie kupiłem ani jednej przekąski, nie czytam. Zrobię to jutro XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się popcornem albo czymś, ja mogę skoczyć po piwko, bo na sucho tego nie ogarniam. Lager, pils, porter?

      Usuń
    2. Mam tylko żelki Haribo, które znalazłem za moimi poduszkami wtf, ale już w drodze powrotnej XD Jeśli wiecie o co mi chodzi hehe

      Usuń
    3. Ej ogólnie to za 14 minut godzina szatana :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ooo kurde. Ale po punkokokoo czy jak jej tam, to się nie spodziewałam. Ale złoty interes, zaprawdę Wam powiadam! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego.. dlaczego maluma obserwuje tego blog'a tych psycholi od Violetty?
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji, zainteresował mnie wpis tych popaprańców o goldzie i Hannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mnie też właśnie :v

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Najlepszą osobą która się wypowie w tym temacie będę ja :) Przepadaliśmy za sobą, do czasu pewnego przykrego wydarzenia. Nie jestem złym człowiekiem więc Goldy ( Ksawerego ) publicznie upokarzać nie będę, ale skoro Golda się skarży na mój temat, to musi już całkowicie stracić resztki swej godności, po tym co mi zrobił :) Moja akcja w tym temacie jest jedynie odwetem a.k.a zemstą za zło wyrządzone mi. Obecnie temat tak naprawdę jest zamknięty, wiec myślę że nie ma się co w niego zagłębiać.

      Usuń
    4. Przepraszam, jestem zbyt wścibska. :D

      Usuń
    5. A ja chciałbym ci przypomnieć że w trakcie tego całego wydarzenia ci to pisałem bo nwm czemu byłem zły. A ostatnio pisałem ci że już jesteśmy pogodzeni więc proszę, nie ciągnij tego dalej a zwłaszcza publicznie na blogu. Jak chcesz pisz sobie z koleżankami jak masz ochotę popisać o tym co między mną a Hanną (Pawłem) zaszło, ale proszę, nie przy wszystkich : ))

      Usuń
    6. Usunę ten komentarz, przepraszam. Nie powinnam. Cała sprawa z powyższego posta wzbudziła we mnie trochę dziwne emocje.

      Usuń
  6. Nie wiem jak to sensownie skomentować, zamurowało mnie. Niedługo okaże się, że uczciwych będzie można policzyć na palcach jednej ręki.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że uczciwi mają po trzy konta. :D

      Usuń
    2. Może i tak, ale jak widać po ostatnich "plotkach" złodzieje posiadają ich niebagatelne ilości ;)

      Usuń
  7. Oj majczak ladne przerobki, widac na szczęście chyba zrobiłem screeny z naszej dzisiejszej rozmowy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto pierwszy z przeróbkami, ten lepszy. Twoje dzisiejsze przeróbki się nie za bardzo załapią. ;3

      Usuń
  8. I niech mi ktoś jeszcze powie, że stardoll to gra dla małych dziewczynek... Masakra strach się bać 😳

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne podsumowanie, ale jestem w szoku po tym co przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A i propo punci to z ta babka chodziło o to ze kupilismy stare dkny za 2 sd Punko jest najuczciwsza osoba na stardoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisala najuczciwsza osoba na stardoll :')

      Usuń
    2. Wiarygodność na 102 - równie dobrze możesz powiedzieć, że dzisiaj, jadąc swoją nową, żółtą Skødą, zobaczyłeś grzyba o kształcie Violetty Villas. :"3

      Usuń
    3. jak by się nażarł koksu to czemu nie?!

      Usuń
  11. nie chce mi sie tego czytac bo 'debile wszedzie' tez mnie udział punkokokoo zdzwil.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczy łzawią od cebuli :')

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle, czytając niektóre wypowiedzi po kilka razy, dalej nie jestem świadoma czy wiem co Michał miał na myśli bo tak gmatwał słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co im to daje? ;__; zwątpiłam jednak w tą młodzież

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak:
    http://i.imgur.com/4QnrCHQ.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że niektórzy muszą się skłaniać ku demoralizacji i okradać ludzi by mieć ciuchy, stardollary i ss, bo ich zwyczajnie nie stać. Dobrze, że nie mam takich problemów http://i.imgur.com/FP7TovG.gif

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. My nigdzie nie popełniamy błędu, świat się rozwija, wszystko idzie na przód. Nic nie poradzimy, po prostu nikomu niw ufajcie na stardoll, bo widze, że nie warto :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Też zależy, w jakim środowisku człowiek się obraca. Całe życie chodziłam do dobrych, a nawet bardzo dobrych szkół. Nieliczne przypadki patologii były piętnowane.

      Nie przesadzajmy tak z upadkiem moralności. W średniowieczu ludzie nie byli lepsi, patrząc choćby na rozpustne życie władców, a przede wszystkim kleru.
      Może po prostu mamy więcej ludzi na świecie, dłużej żyją, więc ten procent oszustów jest przez to większą liczbą? :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Nie ma się co użalać nad tymi ludźmi, ich kradzieże-ich problemy-ich życie, mnie to w sumie rybka dlaczego tak się dzieje. Jedyne w tym wszystkim interesuje mnie to, w jaki sposób dobierają sobie ofiary :v

      Usuń
    8. Przykładowo, ofc. Prawie w każdej epoce potępia się jakieś zachowanie.
      Mają, bo jeśli jest więcej ludzi na Ziemi, a procent ten sam, to spotkasz więcej oszustów. Wiek też ma znaczenie, bo niemowlę raczej cię nie oszuka.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Meh, nawet nie wiem jak to skomentować. Faktycznie, z tego byłoby dobre opko, takie onetowe, z samotną łzą i schodzeniem na śniadanie, posypane sporą dawką teenage drama.
    Jednak niektórzy potrzebują więcej czasu żeby zrozumieć, że wirtualne ciuszki nie powiększają mentalnego przyrodzenia. Kradzież jest po prostu żałosna. Nie wiem, jak można w ogóle z taką radością i nonszalancją pisać "no, to sobie kogoś okradniemy/oszukamy".
    Na koniec zarzucę moją creepypastą o Platformach Archive:
    http://obgryzc-wszystkie-kosteczki.blogspot.com/2013/09/creepypasta-demoniczne-buty-notka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yup. Ogółem szczerze chciałabym też ograniczenia swobody internetowej dla młodzieży i wycofania (także elektrycznych) papierosów - może wtedy by się w końcu obudzili, ale kto spełni to życzenie? Meh, nikt.
      Reklama creepypasty na blogu o Sd to coś nowego, przyznaję. xD

      Usuń
    2. Ja już tych butów nie założę xD Idę je wystawić do bazaarku XD

      Usuń
    3. No to ja też już bucików nie założę :')) SALE, ARCHIVE!!!!

      Usuń
    4. Chyba Callie's Picks http://i.imgur.com/BnkD7H1.gif

      Usuń
  17. Zdjęcie "schematu" nie musi być wykonane przez kogokolwiek, kto bierze udział w kradzieżach, mogłaś narysować go sama... No ale nieważne. Sumę tylu stardolarów można przerobić bezpośrednio na stronie, używając opcji "zbadaj element", więc to kolejna bzdura. Chciałabym jeszcze dodać, że każdy głupi może napisać, że na jego koncie pisze inny użytkownik. Nie twierdzę jednak, że to niemożliwe, ale raczej nie wiąże się z prawdą. A co do samego Michała - gdyby byl najzwyklejszym nastolatkiem - oszustem, nie podawałby swoich danych. Zastanówcie się, z kim i o czym piszecie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę identycznie. Co to za dowód, przerobiona liczba sd, albo to, że ktoś ustawił sobie w prezentacji taką ich liczbę? Każdy sobie może tak ściemnić. A już na pewno oszust na innym koncie będzie przyznawał się dla swojej znajomej, że chce ją okraść i podaje swój "prawdziwy" nick. (chyba dobry sposób na wrabianie innych, skoro niektórzy to łykają) Michał tak samo. Jaki złodziej podaje swoje prawdziwe dane? I dlaczego ona napisała, że Siergij też jest oszustem, nie podając na niego żadnych dowodów? To już chyba bezpodstawne oskarżanie ludzi, czy się mylę? Mam wrażenie, jakby autorka za wszelką cenę starała się złapać jakieś "sensacje" kosztem innych.
      Bez pozdrowień dla autorki

      Usuń
    2. Dziękuje Wam... Wy jedyne wiecie ze to nie jest prawda... Moi wszyscy przyjaciele i dobrzy znajomi wiedza jak było i wiedza ze to jest photschop...

      Usuń
    3. Wszystko photoshop? Wiadomości od ciebie też?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Mógł powycinać z różnych rozmów i powklejać na jedną stronę, Mógł też oczywiście to sfałszować, ale to majczak, jemu nigdy nie można na 100% ufać. A co z resztą?

      Usuń
    6. A i pragnę zauważyć, że ten http://bankfotek.pl/view/1916862 screen od majczaka jest sfałszowany np spójrzcie na to xd z 4 wersu po prawej stronie jest wyżej od reszty... Albo wole 5 z kradzieży też jest umieszczone wyżej... I niby czemu powycinał fragmenty?

      POPRAWKA*

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Rozmowy z szulc też są sfałszowane....

      Usuń
    9. A z różnych rozmów? Ja te włosy mam od wczoraj od popołudnia i pisałem z nim tylko raz od tygodnia wcześniej miałem zupełnie inna doll... a screeny są tylko od jednej doll...

      Usuń
    10. Trudno zrozumieć twoją chaotyczną wypowiedź. Nawet nie wiem do czego się odnosisz. Jakie włosy?

      Usuń
    11. No włosy na ikonce wiec ta rozmowa musiała być przeprowadzona wczoraj, bo nigdy wcześniej ich nie miałem.... wiec czemu nie zrobił screenów całościowych a nie tylko ode mnie wypowiedzi?

      Usuń
    12. Cały czas ci o majczaka chodzi... Jak już pisałam "dowody" Patryka nie są w 100% wiarygodne, tym bardziej, że na odpowiedź od niego czekałam jakieś 2 dni. Może tyle mu to zajęło, bo musiał się "przygotować". W każdym razie, to nie zmienia twojej sytuacji.

      Usuń
    13. a z kaśka moge Ci skopiować nasza całą rozmowe czy co?
      bo tyle tego jest na fb ze ....

      Usuń
    14. Oczywiście, że możesz. Wyślij mi na e-mail, tylko poukładaj w odpowiedniej kolejności, bo nie chcę sie znowu w puzzle bawić.

      Usuń
    15. ale mi chodzi o to ze skopiuje nasza rozmowe od pocztaku jak leci
      tak bedzie łooo
      z 5000 linijek
      jak nie wiecej

      Usuń
    16. Potrzebuje screeny. E-mail znasz. Już do mnie pisałeś.

      Usuń
    17. wiesz ile to zajmie? może lepiej by było jak bym Ci hasło podał?

      Usuń
    18. Co? Nienormalny jesteś?

      Usuń
    19. Normalny, ale jak Ci podam to będziesz wiedzieć ze nic nie poprzerabiałem jak majczak :)

      Usuń
    20. Ja się w to bawić nie będę.

      Usuń
    21. Mi też nie nie chce wysyłać 2,5k screenów z rozmowy...

      Usuń
    22. Ale, to tobie na tym zależy, by przedstawić sytuację w innym świetle. Ja mogę sprawę zamknąć.

      Usuń
    23. Nie zmienia to faktu, że Siergij to psychol od Violetty, a autorka musiała się sporo napracować.

      Usuń
    24. Rób co chcesz Twój post.... Ja i moi przyjaciele wiedza to ze to jest przekręcone bo maja hasło do mojego fb i wszytko widzieli. Pozdrawiam ozięble Kasie i Majczaka :)

      Usuń
    25. Jutro podam hasło zaufanej osobie stardoll na mojego fb i wszytko sprawdzi ok?

      Usuń
    26. To i tak będę tylko słowa tej osoby. Chcesz coś udowodnić - musisz zrobić screeny.

      Usuń
    27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    28. @Tuus Vellanie no oczywiście musiała się sporo napracować żeby znaleźć te wszystkie z dupy wziete dowody. Tylko wytłumacz mi - dlaczego bezpodstawnie oskarżacie i obrażacie innych? robicie niepotrzebny szum, taka jest prawda :) po co to wam? wgl nie wiem za kogo ma się autoreczka tekstu ale jest strasznie bezczelna -żada od kogoś porządnych dowodów podczas gdy sama ich nie podaje a oskarża :) żenada

      Usuń
    29. Po co okradać innych skoro można samemu zarobić na tak żałosne i uzależniające potrzeby jak gry dla dzieci? Error Stardoll od dawna była zaufaną, wśród użytkowników witryną - dlatego nie podważam każdej informacji, jaką tu dostaję. Poza tym, sama przekonałam się o prawdziwości części z nich na własnej skórze.
      Żenadą jest to, że prawdopodobnie jesteś przyjacielem/przyjaciółką KatyBlueVelvet, lub nawet samym/samą KatyBlueVelvet i nie potrafisz przyznać się do swojej tożsamości. Czy boisz się medialnego szumu naokoło Twojej łepetyny?

      Usuń
    30. Nie twierdzę, że KatyBlueVelvet jest bezkarna i w pełni uczciwa, ale wiem, że te niektóre dowody są wyjątkowo bzdurne. Jeśli chodzi o fryzurę (nie wiem, o co dokładnie chodzi, bo nie mam ochoty na czytanie tej pseudo-kłótni), jedynym dowodem jest pokazanie listy transakcji i uważam, że shiroayu powinna zająć się tym, zamias dodawać zdjęcie kartki, na której ktoś narysował coś, co kształtem przypomina połamany schemat.

      Usuń
    31. Nie powinnaś jednak wypowiadać się o całej relacji opierając się na schemacie. Nawet jeżeli post jest w pełni naciągnięty, to wszędzie można znaleźć ziarenko prawdy.

      Usuń
    32. Tuus po tym co piszesz mozna wywnioskować tylko jedno -nie masz swojego mózgu, skoro wierzysz we wszystkie bzdury, jakie są tu wypisywane bo to "zaufana" witryna ahaha i wiesz co boje sie że zaraz znajdziesz jakiś "dowod" na mnie :* ahahaha pozdro

      Usuń
    33. Ludzie nigdy nie są całkiem anonimowi w internecie, a po tym co piszesz Ty, bardzo dobrze widać na jakim etapie rozwoju jesteś.

      Usuń
    34. Przepraszam, że się wtrącę, ale chciałabym wszystko podsumować.
      Wygląda na to, że Tuus, podobnie do shiroayu chce za wszelką cenę podkręcić cały temat i rozkręcić aferę. Ja osobiście nie przepadam za tym, by na siłę coś udawadniać, dlatego wyłączę się już z dyskusji. Co do bloga, to zauważyłam, że nikt nie podchodzi do niego poważnie, ale zależy to od administratorów - nie ode mnie.
      Może w Internecie nikt niejest anonimowy, ale są również inne spodoby na anonimowość i Tuus Vellanie mogłaby się zdziwić.
      Ale wracając do posta - trochę mnie rozśmieszył, ponieważ dowody, jak i sposób i styl pisania są trochę niedopracowane.
      Pozdrawiam

      Usuń
    35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. NIE OGARNIAM JUŻ TERAZ NIC!
    Za nie długo usune konto, bo jeszcze jak maja mnie oszukac to patola!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulina, co Ty tu robisz?.....................

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli Michał i mówi prawdę, to w jakim celu i przez kogo zostały podrobione rozmowy? Bo nie sądze, że majczak czy jasna chcieliby, aby znów byłoby o nich głośno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, żeby sobie ze mnie zrobić "beke" posądzam o to majczaka i szulc.

      Usuń
    2. Beka pierwszorzędna...

      Usuń
    3. A co Ty myślisz? Przecież to było, żęby sie ze mnie ponabijać itd... Nawet szulc mi po tym powiedziała jak wyszło wszytko na jaw.

      Usuń
    4. Poproszę o dowód, że ci to powiedziała.

      Usuń
    5. http://bankfotek.pl/view/1916916
      http://bankfotek.pl/view/1916917
      http://bankfotek.pl/view/1916918
      http://bankfotek.pl/view/1916919
      http://bankfotek.pl/view/1916921
      http://bankfotek.pl/view/1916922
      http://bankfotek.pl/view/1916924
      A i pragne Ci powiedzieć ze podała mój nr publicznie. To sa moje dane osobowe, a to jest karalne :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    7. 1. W którym miejscu napisała, że podrobiła wasze rozmowy, i że zrobiła to, żeby się z ciebie ponabijać?
      2. Mam twój nr. i nazwisko. Specjalnie to ocenzurowałam, żeby nie poszło dalej.

      Usuń
    8. Ale wstawiła na fb i podpisała gorąca linia....

      Usuń
    9. Tego tutaj nie widać. Teraz ty udostępniłeś jej nr. Muszę to usunąć. Jak chcesz wstaw ponownie, ale zamazanym nr.

      Usuń
    10. LOL TO NIE BYŁ JEJ NR, GDYBY BYŁ TO JEJ NR TO BYM ZAMAZAŁ.... TO BYŁ NR STARDOLL JAK SIE DOŁADOWUJE SS ZA 9.99 ;'')

      Usuń
    11. Wiesz, nie będę sprawdzać czyj to numer był.

      Usuń
    12. A teraz. Jakie jest twoje oficjalne stanowisko? Jesteś niewinny i wszystkie rozmowy są podrobione? Z tego, co przesyłasz na to nie wygląda.

      Usuń
    13. Wszytkie nie ale wiekszość tak. szczególnie przez majczaka i szulc

      Usuń
    14. Załóżmy, ze tak. CO z tego wynika? Jesteś niewinny? Nie sądzę. Przyznałeś się na samym początku pisząc do mnie na e-mail.

      Usuń
    15. a czy ja pisze ze jestem niewinny? Pisze ze to jest przerobione i że jeżeli macie mnie obarczać jakimi kolwiek winami to idzie tak samo pod pręgierz ja, szulc, i majczak... ale ja przynajmniej sie zmieniam a ta cała szulc jest taka sama jak kiedyś....

      Usuń
    16. Przez cały czas twierdziłeś, że to wszystko photoshop. Tak, twierdziłeś, że WSZYSTKO.
      I tak, majczak jest w tej samej grupie co ty, ale nie robił takiej gównoburzy kiedy o nim piszę, jak ty teraz. Nie wiem dokładnie jakimi sposobami działała Kasia, ale od listopada wiedziałam, że wchodzi w tą sprawę, i że musi zdobyć twoje/wasze zaufanie dla zdobycia dowodów. To tyle w temacie.

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Śmieszy mnie to wszystko...
    a najbardziej jestem zaskoczona (negatywnie), że jestem znowu ofiarą w ich rozmowach!!
    http://imgur.com/Iga46vm ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Db wysłałem fragmenty, które są najgorsze... Ale pewnie i znajda się gorsze... Jeśli nie widzisz w tych screenach nic to cześć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, wiedzę. Ale wiem też, że wcześniej ty oszukałeś ją na SS.

      Usuń
    2. te screeny były na to ze ja jej ss oddałem a ss od niej pożyczyłem ze wzgeldu na majczaka....

      Usuń
    3. Czyli w tej kwestii jesteście kwita. Miałeś podać dowody na to, że jesteś niewinny, a ona podrobiła dowody, aby zrobić sobie z ciebie bekę. A konkretnie ten fragment, jak ci powiedziała, że to wszystko było po to, by się z ciebie ponabijać.

      Usuń
  24. I ile teraz zyskałaś do popularności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biednyś, oj biednyś (na umyśle).

      Usuń
    2. Biednaś, tyś biednaś (na głowie).

      Usuń
    3. To oczywiste, że wszystko robi dla szumu wokół siebie. :) Nie ma co się wypierać shiroayu.

      Usuń
    4. nie wtrącaj się może? Troszkę kultury...

      Usuń
    5. znasz kawał o chacie? cha cie pojebało :)

      Usuń
    6. Naralciu, niestety Fanta ma rację. Oczekujesz od trolla/hejtera/kogoś, kto ma rynsztokowe słownictwo, że podpisze się własnym Nickiem? O personaliach już nie mówiąc.

      Usuń
    7. no ja jestem ta wredna hejterka, ale dobrze, że wy chociaż jesteście okej oczerniając innych bez normalnych dowodów :)

      Usuń
    8. Widać, że Fanta widziała "Cięte Riposty" i stamtąd zna słownictwo, oraz kawał o chacie.
      "Normalnych"? A jakie są według Ciebie "normalne"?

      Usuń
    9. cha cie pojebało xDD wg mnie normalne dowody to chociaż JAKIES! a nie jak na Siergij'a nie dała ani jednego dowodu a pisze że to oszust pzdr cebulandie :*

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. może dać wam czas na przeróbke jakichś zdjęć z nim ? :* i tym drugim ruskim bo kulawe coś te wasze dowody :) takie jak na nich to można dać na każdego ahahaha :D

      Usuń
  25. A no i zmień ta doll, bo niedługo wzrok przez nią stracę :) Wygada jak byś nią grała w 2009 roku :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest moc ^^
    Stardoll (podobnie jak Hogwart) już nie jest bezpieczny...
    Zwykli użytkownicy stali się pasożytami żerującymi na pikselowych pieniądzach.
    W ogóle ich nie rozumiem ._.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry post. Wszystko tak jak według mnie było. Ciesze sie ze z tym skończyłam. Nie polecam nikomu! Najlepiej odciąć sie od tego i zacząć od początku choć trudno to zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  30. A czemu nie podacie ich nazwisk? Skoro kradną, to może warto dać im nauczkę :)

    OdpowiedzUsuń