sobota, 8 stycznia 2022

Stardoll w paintcie #1

 Jak wszyscy (albo chociaż niektórzy) wiedzą, produkcjach stardollowych ubrań (i nie tylko) rozpoczęła się w paintcie. Teraz trudno jest te pierwsze dzieła odnaleźć na kontach, a jeszcze trudniej na bazaarze - bo większość z nich ma wartość wyrażoną w starmonetach, a jeżeli tak nie jest, to trzeba, za te nieszczególnie urodziwe rzeczy, sporo zapłacić. Oglądanie nic jednak nie kosztuje, więc sobie trochę pooglądamy.





























Pomimo tego, że jestem na stardoll od 2009 roku, to z większością z tych rzeczy się nigdy nie spotkałam. A jak u was, ile z tych rzeczy kojarzycie?


P.S. Wkrótce kolejna część ubrań-staruszków, jako że udało mi się zebrać całkiem pokaźną kolekcję screenów.

3 komentarze:

  1. Miałam niebieski gorset, 2 czarne bluzki oraz ostatnią torebkę. Jestem na Stardoll od 2008 roku i reszty nawet nie kojarzę 😅 oczywiście pozbyłam się tych rzeczy w najlepszym momencie (:v) czyli kiedy były nic nie warte, bo były na tyle świeże że nie były reliktami, a na tyle stare, że z racji grafiki były brzydkie. Głowy do biznesu wtedy jak widać nie miałam w ogóle XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To ta ruda torba i czarna sukienka z pasem sa jakies cenne? Kiedys sprzedalem bo sadzilem ze to wielki badziew xd z tej kolekcji mam 3 rzeczy i ta rozowa kopertowke, ale moja jest akurat czarna xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz odpowiedniego kupca to trochę można dostać (ale nie są to szalone kwoty). Obecnie trudno jest znaleźć kogoś, kto by chciał te rzeczy tak bardzo, żeby dużo zapłacić.

      Usuń