wtorek, 29 grudnia 2015

Wymierzę Ci sprawiedliwość w imię wzbogacenia siebie

Ostatnimi czasy bardzo mało czasu spędzam na stardoll. Wolę trwonić swój czas w inny sposób.
Kiedy zalogowałam się w niedzielę, by szybko nabić trochę punktów, napisał do mnie Siergij z informacją, że konto miszel1011 (czyli konto Michała) znowu zostało obrobione. I to przez kogo.. przez kasięszulc12, która jest informatorem bloga - przekazała informacje o poczynaniach Michała na poprzednim koncie i prawdopodobnie była zamieszana w usunięcie tamtego konta. A teraz co? Nie potrafimy odpuścić?

W każdym razie Siergij nie miał potwierdzenia na swoje słowa. Dostałam tylko to:

Postanowiłam napisać do samej Kasi:

ŻARTY, ŻARTY, ŻARTY, ŻARTY, ŻARTY, ŻARTY.
Nie wiem, który to już raz, kiedy ona coś odwala, a później tłumaczy mi, że to takie żart były.



I kontynuacja naszej rozmowy:




Ładnie śmierdzi, prawda? Konto jej zhakowano, ale nic nie zabrano i nic nie wie, ale wie, że będzie więcej ofiar.
Siergij oparł swoje oskarżenie o treść prezentacji Kasi, ale w momencie, gdy ja odwiedziłam jej konto, w prezentacji znalazłam tylko "miau".

Jakoś nie mogę uwierzyć, że po tym, jak ktoś Ci się włamie na konto spokojnie zmieniasz sobie treść prezentacji na "miau", nie patrząc nawet, co było w niej wcześniej.

Mimo to, wciąż nie miałam dowodów i wolałam poczekać na więcej informacji. Dzisiaj je dostałam.


Czyli lusi-a przekazała hasło kasiszulc12 i ta, razem z ulą1223 postanowiła wymierzyć (po raz kolejny) "sprawiedliwość" Michałowi.
Jak byśmy tego nie nazwali, kradzież zawsze jest kradzieżą. Nie ma kradzieży "sprawiedliwej", chyba, że oddajesz skradzione rzeczy pierwotnym właścicielom.

Prezentacja z konta Ula1223:
Oraz wesołe pogadanki na tym koncie:
Prezentacja na koncie miszel1011:


To nie pierwszy raz, kiedy ktoś okradając złodzieja, chce w ten sposób go ukarać. Ale nie ważne, kto w tym momencie toczy tą kulkę gówna, ona cały czas jest coraz większa i coraz bardziej śmierdząca.

Nie będziemy wymierzać sprawiedliwości, nie jesteśmy żadnym sądem. Mogę tylko powiedzieć, że okradając innych, hakując innych, tak naprawdę najbardziej obrywacie wy sami.

Jeżeli język angielski macie w miarę opanowany, to zapraszam do obejrzenia:

25 komentarzy:

  1. jest jeszcze to w mojej kg, po literce -A można się domyślić, że to Aleksander
    http://scr.hu/7mci/ahrdw

    tu już ze swojego konta sugeruje, że i z moją dianką coś może się stać:
    http://scr.hu/7mci/cpdlr

    radzę zająć się w końcu czymś pożyteczniejszym, a nie okradaniem i oszustwami w internecie, bo to aż żałosne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kto następny ofiarą będzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest żałosne. Mam wrażenie, że ta gra, jest jednak przeznaczona ''dla dzieci'' niby 16, 17-latkowie, a poziom inteligencji poniżej zera. Kradzież, włamanie - to zawsze przestępstwo, nawet w chęci uczynienia dobra.
    Jak się sądzić, to przez osobę bezstronną, a nie samosąd.

    Na prawdę, żałosne.... Brak słów

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie Co ? To tak jakby obrońce zwierzą stratowała krowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od zawsze jestem uczciwą i uważną osobą. Mnie nie spotykają żadne oszustwa ani też nie jestem gwiazdą żadnych skandali. Gdyby choć odrobinę rozumu wszyscy by mieli, to świat byłby piękniejszy zdecydowanie. Gra dla dziewczynek/osób lubiących modę ale zaczyna to przypominac bardziej horror i burdel. Admini odwalają z różnymi wymysłami, a członkowie robią jeszcze gorsze rzeczy. Żenada, potem sie dziwic ze co chwila ktos odchodzi.. To przecież tylko wirtualna gra.. za moich czasów, już prawie 10lat temu zdecydowanie TAK NIE BYŁO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, ludzi niszczy zazdrość bo nie mają tego co inni a chcą to zdobyć w wszelki sposób, wszędzie kradną na każdej grze bo wiem bo ukradli siostrzenicy mojej 10 letniej konto moviestarplanet przez tydzien płakała bo wydala na to duzo pieniedzy, ale znalismy dobrego informatyka i pomógl nam odzyskać to konto.

      Usuń
    2. I widzisz Tynka, ja też tak gram i 10 latek w przyszłym roku pyknie, bez skandali, bez złodziejstwa i bez oszustw.

      Usuń
    3. U mnie też już będzie 10 lat, a nigdy nikogo nie oszukałam. Raz mnie oszukano, ale byłam wtedy mała i głupia, na szczęście nie stało się zupełnie nic.
      Da się? Da.

      Usuń
  6. Uuuu, widzę, że jedna z gwiazd posta właśnie zrobiła u mnie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak do mnie cały czas piszę jakaś dziewczyna twierdząc że to ona założyła moje konto i twierdzi iż jej je ukradłam xd cały czas piszę żebym je jej oddała i nijak się nie da jej przetłumaczyć że to moje konto i mówi że pójdzie na policję ;-;

    _E_L_I_Z_A_

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. he he he hackując? czy was serio pokręciło? wasz poziom mnie zadziwia. Jak 15 latka może mieć dostęp do profesjonalnych programów szpiegujących. zapraszam po zdrowy rozsądek, szczególnie autorkę posta... zajęła byś się czymś bardziej pożytecznym, a nie dokumentowaniem w postaci postów życia ''bogatych dzieci''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę założyeś/aś konto dla napisania tego jednego komentarza? Przy okazji zapraszam do przeczytania posta jeszcze raz - tym razem ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałam, że kasiaszulc12 zhakowała konto, tylko, że je ukradła wyłudzając hasło.

      Usuń
    2. Shiroayu, może radę sprawdzić ip komentujących. Przynajmniej byłoby wiadomo, kto się tak podnieca postem, żeby zakładać nowe konto :P Chociaż nie byłabym zdziwiona, gdyby to był jeden z bohaterów "afery".

      Usuń
  10. Według mnie to naprawdę żałosne. Mają sd, royalty i nie wiadomo co jeszcze na tym Stardoll, a kradną innym konta, żeby "wymierzyć sprawiedliwość"... przecież to się w głowie nie mieści, co oni wyrabiają... Jak dla mnie powinni się zająć czymś bardziej pożytecznym niż okradaniem ludzi przez internet. Co za dziecinada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci, którzy mają więcej są zazwyczaj bardziej chytrzy i zachłanni. Napiwek prędzej dostaniesz od studenta, niż wielkiego pana byznesmena, który liczy każdy grosik. Życie.

      Usuń
  11. U mnie nie ma czego kraść. XD
    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń
  12. Pfff.. tak szczerze to trochę się uśmiałam przy tym poście.. oczywiście z "głównych bohaterów". Może i ich zbytnio nie znam, bo tak na prawdę to ja mam bardzo, ale to bardzo mało znajomych na stardoll, ale na moje oko to nie wiem jakie oni mają mózgi na 16-17 lat. Jestem od nich młodsza i nie rozumiem co jest fajnego / ciekawego w obrabianiu innych. Już w przedszkolu nas uczyli, że jak się okradnie złodzieja, aby dać mu tą nauczkę to samemu jest się złodziejem. Nie preferuję tego i nigdy nie będę. Mam nadzieję, że mnie to nie spotka mimo, że za wielu cennych rzeczy to ja nie mam.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję się jakbym czytała WP.PL - posty podkręcają przerażenie wśród użytkowników. Przecież żadna Kasia, Basia czy Klusia nie okradnie Wam konta... Zacznijcie myśleć, a wszystko co macie będzie na swoim miejscu. HAPPY NEW YEAR i zajmijcie się realnym życiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buuuuuuuu i co ?! i gdzie tu prawda, ustawiasz komentarze ! Tak nie będzie, o nie ! Ja Ci pokaże ! A co ? może masz coś do ukrycia, zaraz ja napisze posta o tb !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. "ok sama sobie wezmę"
    to mnie rozwaliło xDD

    OdpowiedzUsuń